Reklamace a záruky

MTB brzdové obložení

GOLDfren záruka na brzdové obložení se vztahuje na defekty materiálu či defekty vzniklé při výrobě. Záruka se vztahuje pouze na náhradu stejného dílu nebo refundace ve výši nákupní hodnoty, nezahrnuje práci a související poplatky, servis, montáž, nákup produktů od jiných výrobců. Záruka je platná po dobu 6 měsíců od zakoupení nebo na 300 najetých kilometrů. Důkaz o najetých kilometrech a účtenka za nakoupený GOLDfren produkt budou muset být také předloženy. Záruka se nevztahuje na obložení použité na závodech. Na GOLDfren produkty použité na závody se nevztahuje absolutně žádná záruka. Záruka také nepokrývá hluk brzd a také normální opotřebení a poškrábání.

Jak postupovat při reklamaci v záruce

Pro případ možné pozdější reklamace je důležité si uchovat doklad k zakoupenému zboží. Dále je nezbytné předložit doklad s nastavenou kilometráží, schválenou nezávislým mechanikem, který namontoval součásti, nebo autorizovaným prodejcem, který Vám prodal součásti. Aby bylo možné Vaše vozidlo používat během doby, v níž se vyřizuje Vaše reklamace, budete si muset pořídit náhradní díl, který musí být zakoupen přímo od GOLDfren. Pokud bude Vaše reklamace uznána, GOLDfren Vám nahradí částku, kterou jste použil k zakoupení náhradního dílu buď v plné, nebo částečné míře v závislosti na povaze reklamace. GOLDfren si vyhrazuje právo na udělení částečné nebo plné kompenzaci dle vlastního uvážení v závislosti na stavu a kilometráži najeté na reklamovaných součástech. Například pokud jste s produktem najeli pár tisíc kilometrů a bylo zpozorováno poškození, bude schválena pouze částečná kompenzace. Prosíme o vyplnění reklamačního formuláře.